google-site-verification: google4bb2db8c83f418d5.html
top of page
חיפוש
אבנר שפיר, מנעולן בנימינה

מנעול עליון או מנעול כספת

מנעול כספת או מנעול עליון של חברת רב בריח:

לכל מי שלא יודע, מנעול כספת אינו משמש אך ורק לנעילת כספות. מנעול כספת, או בשמו השני מנעול עליון, משמש גם כמנעול המוסיף ביטחון לדלתות כניסה. המנגנון המתוחכם מפני פריצות של המנעול כספת / מנעול עליון של רב בריח הופך אותו לבטיחותי ביותר וכיום נראה אותו יותר ויותר מותקן בדלתות כניסה.

למנעול שלושה בריחים עבים, הנכנסים לעומק של 14 מ"מ אל תוך המשקוף וכן המפתחות של מנעול זה אינם ניתנים לשכפול באמצעים המקובלים בקרב הפורצים. מנעול כספות עליון של חברת רב בריח מגיע עם סט של שלושה מפתחות תואמים ואחריות לשנה. ואם כל זה לא הספיק לכם, המנעול כספת (מנעול עליון) של רב בריח עמיד בכל תנאי מזג האוויר, כולל הקשים במיוחד ואינו מחליד. בגלל סיבות אלו, הפכה היום התקנתו של מנעול כספת עליון למומלצת מאוד הן על ידי חברות הביטוח השונות והן על ידי המשטרה.


כך שאם אתם רוצים לשדרג ולהבטיח את ביטחון הבית נגד פריצות, במיוחד באזורים בהם יש גל של פריצות שהולך ובא, כדאי לשקול ברצינות התקנת מנעול כספת עליון של רב בריח.



מנעולן בבנימינה, מנעולן בפרדס חנה, מנעולן בקיסריה והסביבה

התקנת מנעול כספת, מנעול עליון של רב בריח:

כמובן שכדאי לקחת בחשבון שהתקנת מנעול כספת עליון שונה מהתקנת מנעול רגיל לדלת ודורשת מקצועיות וניסיון במנעולנות בכלל ובהתקנת מנעול כספת עליון בפרט. התקנת מנעול כספת עליון של חברת רב בריח חייבת להיעשות על ידי מנעולן מוסמך, ורצוי גם מנעולן מומלץ מאזורכם. ניתן להתקין מנעול כספת עליון של חברת רב בריח כמעט בכל סוגי הדלתות. בעת ההתקנה שימו לב למקוריות המנעול! הסמל של רב בריח צריך להיות מוטבע בעברית או אנגלית על גבי המנעול ועל גבי המפתחות! הקפידו ובידקו שכל שלושת המפתחות שניתנו לכם אכן מתאימים למנעול שהותקן.


החלפת מנעול כספת עליון- רב בריח:

לצערנו, לא ניתן לתקן מנעול כספת עליון שהתקלקל. זיכרו שעל המנעול כספת עליון של חברת רב בריח יש אחריות יצרן לשנה, כך שאם עברה פחות משנה מעת הרכישה, הביאו את המנעול הישן למקום הקניה וקבלו במקומו מנעול חדש.


מנעול כספת עליון רב בריח- מנעולן מקצועי ואמין:

כשאתם מזמינים מנעולן לצורך התקנה או החלפה של מנעול עליון, ודאו ראשית שהוא אכן מנעולן מוסמך. תוכלו לעשות זאת על ידי שתבקשו לראות תעודת מנעולן המעידה על הכשרתו. ככלל, עדיף להזמין מנעולן שלא רק הוסמך, אלא גם בעל ניסיון והכי טוב אם הגעתם אליו דרך המלצה ואם הוא באופן כללי מנעולן מומלץ באזורכם.

אבנר מאסטר קי הוא מנעולן מורשה ומנוסה וגם מנעולן בעל ניסיון רב והרבה לקוחות מרוצים. אבנר הוא בן בנימינה וידוע בתור המנעולן של בנימינה, גבעת עדה, פרדס חנה – כרכור, אור עקיבא, קיסריה, זכרון יעקב והישובים בסביבה.


לסיכום, התקנת מנעול כספת עליון של חברת רב בריח או החלפתו הינה עבודה שדורשת מקצועיות וניסיון. אבנר מאסטר קי מנעולן מקצועי ומומלץ, יגיע במהירות ויבצע את העבודה במיומנות, אדיבות ובצורה נקייה.

כך שאתם – בעל בית או בעל עסק – תוכלו לישון בבטחה.





5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page