google-site-verification: google4bb2db8c83f418d5.html
top of page
חיפוש
אבנר שפיר, מנעולן בנימינה

החלפת צילינדר

עודכן: 7 באוג׳ 2019

החלפת צילינדר לדלת

החלפת צילינדר דלת
החלפת צילינדר דלת

אחת העבודות השכיחות ביותר עבור המנעולן זו החלפת צילינדר לדלתות פלדלת. מכל סוגי הדלתות, פלדלת זה הסוג הנפוץ ביותר אצל לקוחות פרטיים וגם קשה יחסית להחליפו בהשוואה להחלפת צילינדר בדלת פנים. החלפת צילינדר בדלת פלדלת נפוצה מאוד.

מהו צילינדר? צילינדר הוא אותו חלק של המנעול אליו נכנס המפתח, בנוי בצורת גליל, הוא החלק שאחראי על התאמת המפתח לדלת, והוא נשלט ע"י פעולת הסיבוב המאפשרת בכך את פתיחתו או סגירתו של המנעול. כיום ישנם סוגים שונים של צילינדרים, מצילינדרים בסיסים, ועד כאלו שתוכננו מראש להקשות על הפורץ. החלפת צילינדר פלדלת היא למעשה החלפת כל החלק המרכזי במנגנון הנעילה.

דלתות פלדלת הן עולם ומלואו ולכן ישנן סיבות רבות לבצע החלפת צילינדר: סיבה ראשונה והנפוצה ביותר: יוזמה אישית. החלפת צילינדר היא סוג של דרך לוודא שלא יכנסו זרים לדירה, זו החלפת צילינדר יזומה שנעשית בזמן נוח לדיירים, החלפת צילינדר זו מאפשרת לדיירים להישאר עם הצילינדר הישן שעדיין תקין ועם מספר מפתחות תואמים. בעקבות כך יתאפשר במעבר דירה הבא לבצע החלפת צילינדר חזרה ולעבור לדירה החדשה יחד עם הצילינדר והמפתחות החדשים. למידע אודות שירות החלפת מנעולים: 0508-522694

הסיבה השנייה לביצוע החלפת צילינדר היא עקב פריצה. מספר הפריצות לדירות הוא עצום, פריצות רבות מתבצעות באמצעות שבירת הצילינדר, קדיחתו, או שימוש בעותק גנוב של המפתח. בכל אחד מן המקרים הללו תהיו מחויבים לבצע החלפת צילינדר כדי לנעול את הדלת מחדש.

במקרים רבים זוהי הזדמנות לנצל את החלפת הצילינדר בכדי לשדרג את איכות הצילינדר על מנת למנוע פריצות נוספות. למידע נוסף על החלפת צילינדר מקצועית התקשרו לאבנר - מאסטר קי: 0508-522694

3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comments


bottom of page